
Stel jullie bruiloft samen
Jullie bruiloft is uniek en zo ook de indeling. Ik heb 3 pakketten die te boeken zijn. Mocht het aantal uur niet aansluiten bij jullie wensen, geen probleem. Er is overal een mouw aan te passen. Vraag gerust om advies
Voor mij is het niet de eerste keer. Wanneer de planning te strak is, maar ook wanneer deze te ruim is en de dag efficiënter ingedeeld kan worden.
- Reiskosten zijn altijd inbegrepen binnen Nederland.
- Eén uur extra fotografie is €125 incl. btw.

Enorm veel ervaring
Met meer dan 425 bruiloften op de teller weet ik precies het verschil tussen mogelijk en onrealistisch. Haal een doorgewinterde trouwprofessional in huis voor een gegarandeerd onbezorgde bruiloft. Of het nou bloedheet met 40,7 graden of -5 met sneeuw is.

Als een kameleon
Jullie bruiloft gaat tof worden en dat gaan jullie terugzien. En, niet onbelangrijk, ook al zeg ik het zelf: vooral een gezellige “daggast” erbij die als een kameleon klikt met iedereen en ook nog “geluidloos” foto’s kan maken van al het spektakel. Hoe tof is dat?
Kies jullie pakket
Ik heb 3 pakketten die te boeken zijn. Sluit er iets net niet aan bij jullie wensen? Geen probleem. Vraag gerust om advies en dan maken we er een passend verhaal van!
- Love Wedding | 8 uur
- Super Wedding | 12 uur
- Awesome Wedding | 16 uur

Pakket 1
Love Wedding
- 8 uur aanwezig
- Collectie van ± 200 foto’s bewerkt
- Excl. trouwalbum (optioneel te bestellen)
- Een vette dag!
Voor 1865,-
Wat kun je doen met een Love Wedding?
Lees een voorbeeld van de dag
De start
Het is 10:30 uur. Ik begin jullie trouwdag met het vastleggen van de laatste voorbereiding. Niet te uitgebreid, enkel de laatste puntjes op de “i”. Na de first look gaan we foto’s maken op een toffe plek. Qua planning zal anderhalf uur ongeveer genoeg zijn.
Fotoshoot
We gaan op een toffe plek die voor jullie belangrijk is foto’s maken. Eventueel met de bruidskinderen erbij. Dit kan een mooie plek zijn in de buurt van je ouderlijk huis, maar ook natuurlijk in een oude fabriek. Als we het maar goed plannen.
De ceremonie
Na het maken van de foto’s in jullie mooie kleding is het tijd om ja te zeggen bij de ambtenaar. Bijvoorbeeld in het gemeentehuis of juist op de trouwlocatie naar keuze. Misschien gaan jullie na de ceremonie nog door naar de kerk, of na de ceremonie is er tijd voor taart en bubbels. Uiteraard nog even een paar groepsfoto’s maken.
Het diner
Rond 18:30 gaat het diner beginnen. De BBQ wordt al aangeslingerd en de eerste kip begint al te roken op de BBQ. Het begin van het diner is voor jullie prima qua fotografie en stopt mijn dag.
Trefwoorden die voor jullie belangrijk zijn: mooi verslag van de dag, voorbereiding, trouwfoto’s, de ceremonie herbeleven, bruidstaart, felicitaties van familie en vrienden, opening van het diner.
De rest van de diner en de feestavond is niet belangrijk voor jullie.

“Het was erg fijn om Thomas als fotograaf op onze bruiloft te hebben. Naast dat hij prachtige foto’ maakt heeft hij veel humor en zorgt hij dat iedereen zich op zijn gemak voelt bij het nemen van de foto’s. Daarbij heb je vaak niet eens door dat hij aanwezig is waardoor er zoveel spontane en hilarische momenten op beeld staan. Bedankt Thomas!”
— Almara

Pakket 2
Super Wedding
- 12 uur aanwezig
- Collectie van ± 400 foto’s bewerkt
- Incl. gaaf trouwalbum met 40 blz.
- Een mega toffe dag!
- Meest gekozen
Voor 2750,-
Wat kun je doen met een Super Wedding?
Lees een voorbeeld van de dag
De start
Het is 10:00 uur. Ik begin jullie trouwdag met het vastleggen van de voorbereiding. Eerst bij de bruidegom en dan door naar de bruid. De laatste puntjes op de i van het bruidskapsel en dan de jurk aantrekken. Na de first look gaan we foto’s maken op een toffe plek. Qua planning zal anderhalf uur ongeveer de max zijn.
Say Yes
De ceremonie is om 15:00, en misschien wel buiten als het mooi weer is. Na de ceremonie snijden jullie de bruidstaart aan en is er een bruidsborrel. We maken nog een groepsfoto en de traditionele familiefoto’s. Tip: bedenk van te voren een lijstje, zodat je snel weer kan genieten met de daggasten. Familiefoto’s zijn leuk, maar praten met de gasten vinden jullie belangrijker. Niet te lang, even een paar foto’s zijn genoeg.
Het diner
Rond 18:00 gaan jullie aan tafel voor een super BBQ. Er zijn een aantal mooie speeches van o.a. jullie vaders en de vriendinnenclub heeft nog een “verrassing” voor jullie.
Dikke party
Het begin van het feest vinden jullie leuk om toch iets later van terug te zien. Er moet toch bewijs zijn dat de ingestudeerde openingsdans is gelukt. Jullie hebben niet voor niets zo lang op dansles gezeten. En als klap op de vuurpijl nog een champagne foto als afsluiter voor het trouwalbum. De rest van de feestavond geloven jullie wel; al die dronken mensen 😉
Trefwoorden die voor jullie belangrijk zijn: mooi verslag van de dag, voorbereiding bruidegom en bruid, tijd voor trouwfoto’s, de ceremonie herbeleven, bruidstaart, felicitaties van familie en vrienden, sfeerimpressie van het diner met speeches, de start van de avond met jullie openingsdans, toffe eindfoto.
De rest van de feestavond is niet belangrijk voor jullie.

“Met alles wat Thomas voor ons gedaan heeft werd onze trouwdag een droom die ik zelf niet mooier had kunnen dromen! Dankzij Thomas hebben we op onze trouwdag nergens aan hoeven denken. Hij was echt overal: onder tafel, tussen dansende mensen, aan de overkant van een gracht, in de kelder, met een drone in de lucht en bedolven onder champagneregen. Zonder dat we enige vorm van uitleg of draaiboek verzorgd hadden vooraf.”
— Guy & Edith

Pakket 3
Awesome Wedding
- 16 uur aanwezig
- Collectie van ± 550 foto’s bewerkt
- Incl. Supergaaf trouwalbum 50 blz.
- Totale waanzin!
- Alles van A tot Z !
Voor 3465,-
Wat kun je doen met een Awesome Wedding?
Lees een voorbeeld van de dag
De start
Het is 09:00 uur. Ik begin jullie trouwdag met het vastleggen van de voorbereiding. Eerst bij de bruidegom en dan door naar de bruid. De bruidegom neemt nog een douche en een discrete creatieve foto wordt juist aangemoedigd. Daarna door naar de bruid.
Uitgebreide voorbereiding
De trouwjurk hangt al mooi klaar in een lichte ruimte. De laatste puntjes op de i van het bruidskapsel en dan de jurk aantrekken. Na de first look gaan we foto’s maken op een toffe plek. Na de shoot is er een chille lunch met de naaste familie en vrienden.
Say Yes
De ceremonie is om 14:00, en misschien wel buiten als het mooi weer is. Na de ceremonie snijden jullie de bruidstaart aan en is er een bruidsborrel. We maken nog een groepsfoto en de traditionele familiefoto’s. Tip: bedenk van te voren een lijstje, zodat je snel weer kan genieten met de daggasten.
Toffe receptie
Familiefoto’s zijn leuk, maar praten met de gasten vinden jullie belangrijker. Tussendoor is er nog wel tijd voor een gave foto met de jaarclub van de bruidegom en de bruidsmeisjes. En misschien pakken we met geluk nog een Golden Hour moment mee.
Super diner
Rond 18:00 gaan jullie aan tafel voor een super diner. Er zijn een aantal mooie speeches van o.a. jullie vaders, de ceremoniemeesters en de vriendinnenclub heeft nog een “verrassing” voor jullie.
Dikste party ever
Het feest wordt gaaf. Er is een DJ met saxofonist en jullie funky openingsdans moet impact maken. Pure waanzin en 90’s…oh Yeah.
Unieke avondfoto
Later op de avond kunnen we nog los gaan met champagne en als het weer het toelaat een unieke trouwfoto in het donker. Jullie feest eindigt om 01:00. Alle gasten buiten met sterretjes; wat was deze dag bijzonder.
Trefwoorden? Jullie willen gewóón alles vastgelegd hebben!

Heb je toch nog vragen? Wil je een keertje kennismaken?
- Tijdloze artistieke trouwfoto’s
- In heel Nederland en daarbuiten 😉
- Doorgewinterde professional
- Onopvallende werkwijze
- Vrijblijvend kennismaken