Investment for The Future

 

 
 
Iedere bruiloft is uniek en zo ook de indeling. Hieronder staan een drietal mogelijkheden die te boeken zijn. Mocht het aantal uur niet aansluiten bij jullie wensen, geen probleem. Er is overal een mouw aan te passen.

Vraag gerust om advies.
 
Voor mij is het niet de eerste keer. Wanneer de planning te strak is, maar ook wanneer deze te ruim is en de dag efficiënter ingedeeld kan worden.
 
Met meer dan 290 bruiloften op de teller weet ik het verschil tussen wat mogelijk is en wat totaal niet realistisch is, maar bovendien haal je een doorgewinterde trouwprofessional in huis voor een gegarandeerd onbezorgde bruiloft. Bloedheet met 37 graden, of -5 met sneeuw…
 
Jullie bruiloft gaat gaaf worden en dat gaan jullie terugzien.
En, totaal niet onbelangrijk, ook al zeg ik het zelf; vooral een gezellige “daggast” erbij die als een kameleon klikt met iedereen en ook nog “geluidloos” foto’s kan maken van al het spektakel. Hoe tof is dat?
 
Reiskosten zijn altijd inbegrepen binnen Nederland vanaf 3543 GK (berekend via routenet.nl)
Een uur extra aanwezig t.b.v. de fotografie op jullie bruiloft is € 115,- incl. BTW

#BasicWedding | 10 uur aanwezig

• Gaaf Trouwalbum 40 blz.

• Collectie van ± 300 foto’s bewerkt

• Slideshow van de trouwdag

• + een toffe dag

 

2395,-

Wat kun je doen met #BasicWedding?

Voorbeeld:
 
De start
Het is 12:00 uur. Ik begin jullie trouwdag met het vastleggen van de voorbereiding. Niet te uitgebreid, enkel de laatste puntjes op de “i”. Na de first look gaan we foto’s maken op een toffe plek. Qua planning zal anderhalf uur ongeveer de max zijn, want de ceremonie is bijvoorbeeld om 16:00.
 
Ja-zeggen
Uiteindelijk is het tijd om te gaan trouwen. Na de ceremonie snijden jullie de bruidstaart aan en is er een bruidsborrel. We maken nog een groepsfoto en de traditionele familiefoto’s. Tip: bedenk van te voren een lijstje, zodat je snel weer kan genieten met de daggasten.
 
Het diner
Rond 18:00 gaan jullie aan tafel voor een heerlijk diner. Er zijn een aantal mooie speeches van o.a. jullie vaders.
 
Begin feest
Het begin van het feest vinden jullie leuk om toch iets later van terug te zien. Er moet toch bewijs zijn dat de ingestudeerde openingsdans is gelukt. Jullie hebben niet voor niets zo lang op dansles gezeten.
 
Trefwoorden die voor jullie belangrijk zijn: mooi verslag van de dag, voorbereiding, trouwfoto’s, de ceremonie herbeleven, bruidstaart, felicitaties van familie en vrienden, sfeerimpressie van het diner met speeches, de start van de avond met jullie openingsdans. De rest van de feestavond is niet belangrijk voor jullie.

Meest geboekt in 2019
#SuperWedding | 13 uur aanwezig

• Dikker Gaaf Trouwalbum 50 blz.

• Collectie van ± 400 foto’s bewerkt

• Slideshow van de trouwdag

• + een mega toffe dag

 

2745,-

Wat kun je doen met #SuperWedding?

Voorbeeld:
 
De start
Het is 10:00 uur. Ik begin jullie trouwdag met het vastleggen van de voorbereiding. Eerst bij de bruidegom en dan door naar de bruid. De laatste puntjes op de i van het bruidskapsel en dan de jurk aantrekken. Na de first look gaan we foto’s maken op een toffe plek. Qua planning zal anderhalf uur ongeveer de max zijn.
 
Say Yes
De ceremonie is om 15:00, en misschien wel buiten als het mooi weer is. Na de ceremonie snijden jullie de bruidstaart aan en is er een bruidsborrel. We maken nog een groepsfoto en de traditionele familiefoto’s. Tip: bedenk van te voren een lijstje, zodat je snel weer kan genieten met de daggasten. Familiefoto’s zijn leuk, maar praten met de gasten vinden jullie belangrijker. Niet te lang, even een paar foto’s zijn genoeg.
 
Het diner
Rond 18:00 gaan jullie aan tafel voor een super BBQ. Er zijn een aantal mooie speeches van o.a. jullie vaders en de vriendinnenclub heeft nog een “verrassing” voor jullie.
 
Dikke party
Het begin van het feest vinden jullie leuk om toch iets later van terug te zien. Er moet toch bewijs zijn dat de ingestudeerde openingsdans is gelukt. Jullie hebben niet voor niets zo lang op dansles gezeten. En als klap op de vuurpijl nog een champagne foto als afsluiter voor het trouwalbum. De rest van de feestavond geloven jullie wel; al die dronken mensen 😉
 
Trefwoorden die voor jullie belangrijk zijn: mooi verslag van de dag, voorbereiding bruidegom en bruid, tijd voor trouwfoto’s, de ceremonie herbeleven, bruidstaart, felicitaties van familie en vrienden, sfeerimpressie van het diner met speeches, de start van de avond met jullie openingsdans, toffe eindfoto.De rest van de feestavond is niet belangrijk voor jullie.

#AwesomeWedding | 16-18 uur aanwezig

• Superdik Gaaf Trouwalbum 70 blz.

• Collectie van ± 550 foto’s bewerkt

• Slideshow van de trouwdag

• + totale waanzin 😉

 

3795,-

Wat kun je doen met #AwesomeWedding?

Voorbeeld:
 
De start
Het is 08:00 uur. Ik begin jullie trouwdag met het vastleggen van de voorbereiding. Eerst bij de bruidegom en dan door naar de bruid. De bruidegom neemt nog een douche en een discrete creatieve foto wordt juist aangemoedigd. Daarna door naar de bruid.
 

Uitgebreide voorbereiding
De trouwjurk hangt al mooi klaar in een lichte ruimte. De laatste puntjes op de i van het bruidskapsel en dan de jurk aantrekken. Na de first look gaan we foto’s maken op een toffe plek. Na de shoot is er een chille lunch met de naaste familie en vrienden.
 

Say Yes
De ceremonie is om 14:00, en misschien wel buiten als het mooi weer is. Na de ceremonie snijden jullie de bruidstaart aan en is er een bruidsborrel. We maken nog een groepsfoto en de traditionele familiefoto’s. Tip: bedenk van te voren een lijstje, zodat je snel weer kan genieten met de daggasten.
 
Toffe receptie
Familiefoto’s zijn leuk, maar praten met de gasten vinden jullie belangrijker. Tussendoor is er nog wel tijd voor een gave foto met de jaarclub van de bruidegom en de bruidsmeisjes. Rond 17:00 pakken we nog een uurtje om gave foto’s te maken.
 
Super diner
Rond 18:00 gaan jullie aan tafel voor een super diner. Er zijn een aantal mooie speeches van o.a. jullie vaders, de ceremoniemeesters en de vriendinnenclub heeft nog een “verrassing” voor jullie.
 
Dikste party ever
Het feest wordt gaaf. Er is een DJ met saxofonist en jullie funky openingsdans moet impact maken. Pure waanzin en 90’s…oh Yeah.
 

Unieke Avondfoto
Later op de avond kunnen we nog los gaan met champagne en als het weer het toelaat een unieke trouwfoto in het donker. Jullie feest eindigt om 01:00. Alle gasten buiten met sterretjes; wat was deze dag bijzonder.

Trefwoorden die voor jullie belangrijk zijn:Jullie willen gewóón “alles” vastgelegd hebben.

Trouw-dag & Kwali-tijd

Na het meemaken van meer dan 320 bruiloften en natuurlijk mijn eigen bruiloft in 2016 weet ik het zeker…..trouwdag schrijf je met een streepje er tussen en kwalitijd schrijf je met t-i-j-d.
Waarom?…..hoor ik je denken….
 
Mijn filosofie: elke bruiloft is een bijzondere happening en heeft een kop en een staart. Van A t/m Z. 
Waaraan wil je herinnert worden na de bruiloft? En over 10 jaar? Serieuze vragen waar je toch even bij stil moet staan. Zomaar een pakket uitkiezen lijkt makkelijk, maar is het aantal uur dat daarbij hoort wel wat jullie nodig hebben? Je trouwt één keer en maakt daarvan niet alles mee.
 
Bij een kennismakingsgesprek denk ik graag met jullie mee over het aantal uur dat bij jullie trouwdag past. Ik ben zelf een groot voorstander van een hele dag laten vastleggen. Het is tenslotte jullie trouw-dag en niet jullie trouw-dagdeel. Over de afgelopen 9 jaar heb ik nog nooit gehoord dat bruidsparen er spijt van hadden dat ze “teveel” hebben laten vastleggen van hun bruiloft. Eerder dat ze achteraf gezien “te weinig” hebben laten vastleggen. 

En kwali-tijd? Die leg ik graag uit bij onze kennismaking.

Loading...